Ticketbis to od teraz StubHub

Ticketbis narodził się w 2009 roku w Hiszpanii jako innowacyjne rozwiązanie w kwestii kupna i sprzedaży biletów online. W przeciągu pierwszych lat firma rozszerzyła swoją działalność na ponad 40 państw w Europie, Azji, obu Amerykach i Oceanii. W 2016 roku Ticketbis stał się częścią StubHuba, aby razem działać jako największa na świecie platforma wymiany biletów.

Ponad 300 000
sprzedanych biletów

Ponad 90 000 wydarzeń

Co robimy?

StubHub łączy osoby, które chcą sprzedać swoje bilety na imprezy na całym świecie z fanami, którzy chcą je kupić.

Bezpieczna i przejrzysta platforma

Gwarantujemy bezpieczeństwo Twoich transakcji i zadowolenie klienta, w przypadku zarówno nabywców, jak i sprzedawców.


Gwarancja StubHub

StubHub pozwala na zakup i sprzedaż biletów w sposób łatwy i bezpieczny.

To właśnie dlatego użytkownicy z całego świata darzą nas swoim zaufaniem.

Każde zamówienie jest objęte 100% gwarancją bezpieczeństwa i wsparciem ze strony naszego Biura Obsługi Klienta od momentu rozpoczęcia transakcji aż do samego wydarzenia w trosce o to, abyś mógł kupować i sprzedawać bilety nie ponosząc żadnego ryzyka.






Jak chronimy nabywcę?

Sprzedawca otrzyma płatność za bilet, jak tylko nabywca weźmie udział w wydarzeniu.

W ten sposób możemy zapewnić, że bilet jest autentyczny i odpowiada wybranej przez nabywcę lokalizacji. Ponadto, w celu zagwarantowania szybkiej i bezpiecznej transakcji wszyscy nasi sprzedawcy podają dane karty kredytowej.






Jak chronimy sprzedawcę?

Sprzedawca ma zagwarantowaną automatyczną płatność za bilet po odbyciu się wydarzenia.

W przypadku problemu z danymi nabywcy, StubHub zajmie się daną kwestią, oszczędzając sprzedawcy niedogodności.


Posiadamy biura obsługi klienta na całym świecie.

Posiadamy sieć lokalnych biur i dział obsługi klienta dostosowane do wszystkich rynków. W ten sposób zawsze służymy pomocą klientowi w jego własnym języku, dostarczając niezbędnych informacji na temat zakupu, sprzedaży i wydarzenia.


Gwarantowana dostawa bez wychodzenia z domu.

Zapewniamy, że wszystkie bilety oferowane na naszym portalu docierają na czas wydarzenia.

Po potwierdzeniu zakupu sprzedawca wyśle bilety na adres wskazany przez nabywcę.

W przypadku zakupów last minute, bilety zostaną dostarczone w ustalone wcześniej miejsce, w pobliżu lokalizacji wydarzenia, aby uniknąć nieoczekiwanych problemów i aby zapewnić, że ​​nabywca otrzyma je na czas.


Dlaczego istnieją różne ceny?

Sprzedawcy publikują swoje bilety na naszym portalu i ustalają cenę sprzedaży, którą uznają za stosowną.

Nie wszystkie bilety kosztują tyle samo, bo każdy sprzedawca może ustalić inną kwotę, która nie odpowiada pierwotnej cenie biletu. W związku z tym na portalu StubHub można znaleźć opublikowane bilety powyżej i poniżej pierwotnej ceny.


Jak wybrać najlepszy bilet?

Sprzedawcy są odpowiedzialni za udostępnienie szczegółów biletów, w szczególności informacji o dokładnej lokalizacji.

Wybieraj bilety posiadające najwięcej informacji, takich jak blok i rząd. W ten sposób będziesz mógł skorzystać z mapy, aby znaleźć preferowaną lokalizację.

W przypadku wydarzeń odbywających się poza Twoim miastem, możesz poprosić o dostarczenie biletów do swojego miejsca zakwaterowania, takiego jak hotel czy mieszkanie.


Dlaczego warto kupować na portalu StubHub?

Najwięsza na świecie platforma internetowa poświęcona kupnie i sprzedaży biletów na wydarzenia na żywo.

Na portalu StubHub znajdziesz szeroki wybór biletów na imprezy, które są sprzedawane na innych platformach sprzedaży biletów.

Globalna społeczność

Kupna biletów na dowolne wydarzenie na świecie możesz dokonać w wolnej chwili we własnej walucie i języku.

Zawsze jesteśmy gotowi pomóc.

StubHub dysponuje olbrzymim zespołem w ponad 40 krajach, zawsze gotowym do pomocy w rozwiązywaniu ewentualnych problemów.

Używamy plików cookie, aby poprawić nasze serwisy internetowe. Zakładamy, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie, jeśli kontynuujesz przeglądanie strony. Dowiedz się więcej o Zasady dotyczące plików cookie tutaj.