Często zadawane pytania:

Kim jesteśmy

StubHub jest największą na świecie platformą pośredniczącą w kupnie i sprzedaży biletów na widowiska na żywo, na której można znaleźć bilety na ponad 10 milionów imprez sportowych, koncertów i spektakli teatralnych w ponad 40 krajach. Użytkownicy mogą kupować i sprzedawać bilety w dowolnej chwili i z dowolnego miejsca za pomocą naszej aplikacji mobilnej lub strony www.

StubHub zmodernizował rynek wymiany biletami na wydarzenia na żywo w 2000 roku, i po dziś dzień jest jego liderem, dzięki m.in. nowatorskim technologiom takim jak pierwsza aplikacja poświęcona sprzedaży i kupnie biletów online.

Wśród naszych partnerów w Stanach Zjednoczonych i na świecie znajdują się takie organizacje jak MLB, NBA, NHL, MLS i NCAA oraz holdingi AEG i Spectra Ticketing & Fan Engagement. Po zakupie firmy Ticketbis, w maju 2016, StubHub rozszerzył swoją działalność na rynki ponad 40 krajów.

Dlaczego bilety na to samo wydarzenie mają różne ceny?

Sprzedawca wystawia na sprzedaż bilety po cenie jaką uznaje za stosowną. Nie wszystkie bilety mają ten sam koszt ponieważ każdy sprzedawca określa cenę, która nie zawsze będzie odpowiadała tej za którą nabył on bilet. Dlatego też, w StubHub możesz znaleźć bilety po cenach i wyższych i niższych od ceny pierwotnej.

Czy bezpiecznie kupować na StubHub?

To najbezpieczniejszy sposób zakupu biletów ze względu na sposób w jaki płacimy sprzedawcom. Sprzedawca nie otrzymuje pieniędzy za bilet zanim nabywca nie weźmie udziału w wydarzeniu. W ten sposób upewniamy się, że bilet jest oryginalny i że miejsce za które zapłacono jest rzeczywiście miejscem do którego upoważnia bilet. Poza tym, każdy sprzedawca jest zobowiązany wprowadzić do systemu dane ze swojej karty kredytowej w ramach zagwarantowania bezpieczeństwa transakcji.

Czy bezpiecznie sprzedawać na StubHub?

Sprzedawcy zpewnia się zapłatę za bilet w sposób automatyczny, w momencie upłynięcia określonego w warunkach czasu. W razie zaistnienia jakiegokolwiek problemu z zapłatą, StubHub poniesie odpowiedzialność za straty, nie narażając sprzedawcy na żadne niedogodności.

Istnieje Biuro Obsługi Klienta?

Tak, posiadamy biura obsługi klienta na całym świecie. Nasze biura są rozmieszczone w różnych państwach, co ułatwia obsługę naszych klientów w sposób spersonalizowany i dostosowany do poszczególnych rynków. W ten sposób zawsze możemy obsłużyć naszych użytkowników w ich języku, udzielając rzetelnych i dokładnych informacji dotyczących procesu zakupu i sprzedaży. Możesz skontaktować się z nami tutaj

W jaki sposób wysyłane są bilety?

W momencie potwierdzenia transakcji poinformujemy sprzedawcę w jaki sposób nadać wysyłkę na adres podany przez nabywcę. Upewniamy się, że wszystkie zakupione na naszej stronie bilety docierają na czas przed rozpoczęciem wydarzenia.

W razie zakupów typu last minute, bilety będą dostarczone w określonym przez nabywcę miejscu, w pobliżu hali lub stadionu gdzie odbędzie się wydarzenie, aby uniknąć jakichkolwiek nieprzewidzianych niedogodności i zapewnić, że dotrą bez problemu do rąk nabywcy.

Jest wiele podobnych biletów. Jak wybrać najlepsze?

Oto kilka rad:

Dlaczego warto wybrać StubHub?

Gwarancja StubHub

StubHub pozwala na zakup i sprzedaż biletów w sposób łatwy i bezpieczny. To właśnie dlatego użytkownicy z całego świata darzą nas swoim zaufaniem.

Każde zamówienie jest objęte 100% gwarancją bezpieczeństwa i wsparciem ze strony naszego Biura Obsługi Klienta od momentu rozpoczęcia transakcji aż do samego wydarzenia w trosce o to, abyś mógł kupować i sprzedawać bilety nie ponosząc żadnego ryzyka.

Używamy plików cookie, aby poprawić nasze serwisy internetowe. Zakładamy, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie, jeśli kontynuujesz przeglądanie strony. Dowiedz się więcej o Zasady dotyczące plików cookie tutaj.